Saturday 18 September 2010

Penatla... =_='

Assalamualaikum wbt...Salam sejahtera....

Hari ni aku rasa penat giler... Tapi bukanla sebab aku berlari 20 round pusing padang Marjon..Oh..bukan.. Penat sebab menyambut ketibaan junior2 yg baru smpai from Malaysia (Macam aku pula yg travel jauh..).  Lebih kurang 12.40 pm (waktu UK), mereka pun tiba kat Marjon ni dgn selamat... Alhamdulillah. Tapi yg sedihnya, 3 org tak kelihatan td. All from IP Gaya. Hurm..kesian gak ngan 3 org ni sebab dorg xdpt fly together2 ngan classmates dorg. Sebabnya? Ni suma sebab Visa kena rejectla ni.. In the end of day, dorg terpaksa pula buat visa balik...duit lg.. aku dgr2 dorg abes total dlm RM3000 kot..Giler! Nasebla time aku nak fly dulu takde jd hal2 camni. Syukur sgt2... Skrng dorg2 ni terpaksala fly ngan budak2 IP lain.. Entah bila dorg nak smpai cni. Hopefully you guys dptla fly secepat yg mungkin..InsyaAllah..Amin...

Aku rasa hepi gak hari ni coz I finally have a new housemate! Bilik dia sebelah bilik aku jerrr... Yg beshnya dia junior aku kat Gaya dlu..senangla ckit..xdela rs kekok. Yg lg besh sebab aku leh solat berjemaah ngan dia.. dptla tmbah pahala pasni..huhu...  Tapi, aku terkilan ckitla... bukan sebab dia..sebab aku xdpt bkenalan ngan junior2 from IPKB. Lum ada rezki lg kot. Budak Gaya takpala coz dah kenal dr IP Gaya lg... Yg budak2 from IPKB ni je... Ramai kot aku tak kenal. Hurm...


Tu jela kot. tak taw nak share apa ngan korg... Ngah blur2 lg ni... +_+'
hehehe.. I'll figure out something what to write tomorrow.  Harap2 takdela seboring yg  ni... Aku yg tulis sndri ni pun rasa bosan..ahaha.. Kla, take care guys... Daaaa~ ^^



No comments:

Post a Comment